Pedagoogika innovatsioonilised meetodid vanemate ja laste vahelises koostöös. Moodul 4. TÄHTSAD NÕUANDED ALLA 7AASTASE LAPSE KASVATAMISEL.

1. Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

2. Õppekava nimetus:

Pedagoogika innovatsioonilised meetodid vanemate ja laste vahelises koostöös. Moodul 4. TÄHTSAD NÕUANDED ALLA 7AASTASE LAPSE KASVATAMISEL.

3. Õppekavarühm (Vastavalt ISCED 97 õppekavarühmade klassifikatsioonile):

142 Kasvatusteadused

4. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides):

8 akadeemilist tundi kontaktõpet

5. Õppekava koostamise alus (kui on):

6. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:

Õppeasutuste direktorid, õppealajuhatajad, haridusspetsialistid, koolispetsialistid ja pedagoogid, kes on avatud pedagoogika innovatsioonilistele lähenemisviisidele, mis toetavad lapse eripära ja tema tugevaid külgi, tema unikaalse geneetilise potentsiaali arendamist.

7. Õppe eesmärk:Koolituse eesmärk on lapse eripära ja tema tugevaid külgi toetavate pedagoogika innovatsiooniliste lähenemisviiside omandamine. Saadud teadmised ja oskused võimaldavad õppijal ennast pedagoogika valdkonnas täiendada ja elukestvas õppes osaleda.

8. Õpiväljundid:

Koolituse lõpuks õppija:

  • saab ülevaate ema ja isa rollidest;
  • oskab analüüsida lapse keha arengu eripära;
  • saab soovitusi, kuidas arendada lapse kaasasündinud võimeid;
  • saab ülevaate energeetilisest ja mitte-energeetilisest lastest ning koostöö metooditest

9. Õppesisu:

1. osa

  • Ema ja isa roll lapse kasvatamisel
  • Arhetüüp naise rollist arusaamisel tsivilisatsiooni arendamisel tänapäeval
  • Kasvatamise protsess ja naiste ohvrimeelsus
  • Missuguseid uusi lähenemisviise võimaldavad Inimese Disaini teadmised?
  • Lapse keha arengu eripärad
  • Potentsiaalsed tervise ohud, mis on geneetiliselt määratletud
  • Iga lapse toitumise iseärasused ja sellega seotud aju areng
  • Kuidas kasvatada geeniust?
  • Kaasasündinud võimed ja nende arendamine.
  • Lapsed, kellel võivad olla õpiraskused.

2. osa

  • Energeetilised ja mitte-energeetilised lapsed ning koostöö metoodid
  • Missuguseid lapsi tuleb arendada vaimselt?
  • Mis teha emotsionaalsete lastega ja miks neil tekib hüsteeriahooge?
  • Käitumisprobleemidega lapsed ja hüperaktiivsed lapsed
  • Miks mõned lapsed kardavad magada üksi ja mis nendega teha?
  • Miks mõned lapsed peavad tegelema aktiivsete spordialadega?
  • Iga lapse unikaalsus ja kuidas seda toetada
  • Kasvataja roll: laste käitumise parandamise võimalused ja piirangud.

10. Õppemeetodid:

Juhitud diskussioon, probleemõpe, grupitöö, loeng

11. Iseseisev töö (kui on):

12. Õppematerjalide loend:

  • Koolitaja poolt koostatud õppematerjalid

13. Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt kuues (6). Lisaks tuleb sooritada lõputest ja suuline vestlus positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.

Hindamismeetod Hindamiskriteeriumid
Test (suuline) Hõlmab kõiki koolituse käigus läbitud teemasid.

14. Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):

Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.

Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse

vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

15. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Koolitaja, kellel on Inimese Disaini Rahvusvahelise Kooli (IHDS) giidi kvalifikatsiooni tõendav dokument.

16. Õppekava kinnitamise aeg:

04.03.2016

reaalsus min

 

asutus min

laste1 min