Pedagoogika innovatsioonilised meetodid vanemate ja laste vahelises koostöös. Moodul 7. PEREKONNA AJALUGU. SISSEJUHATUS PEREPSÜHHOLOOGIASSE.

1. Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

2. Õppekava nimetus:

Pedagoogika innovatsioonilised meetodid vanemate ja laste vahelises koostöös. Moodul 7. PEREKONNA AJALUGU. SISSEJUHATUS PEREPSÜHHOLOOGIASSE.

3. Õppekavarühm (Vastavalt ISCED 97 õppekavarühmade klassifikatsioonile):

142 Kasvatusteadused

4. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides):

4 akadeemilist tundi kontaktõpet

5. Õppekava koostamise alus (kui on):

6. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:

Õppeasutuste direktorid, õppealajuhatajad, haridusspetsialistid, koolispetsialistid ja pedagoogid, kes on avatud pedagoogika innovatsioonilistele lähenemisviisidele, mis toetavad lapse eripära ja tema tugevaid külgi, tema unikaalse geneetilise potentsiaali arendamist.

7. Õppe eesmärk: Koolituse eesmärk on lapse eripära ja tema tugevaid külgi toetavate pedagoogika innovatsiooniliste lähenemisviiside omandamine. Saadud teadmised ja oskused võimaldavad õppijal ennast pedagoogika valdkonnas täiendada ja elukestvas õppes osaleda.

8. Õpiväljundid:

Koolituse lõpuks õppija:

  • saab ülevaate tänapäeva perekonnast;
  • oskab analüüsida vanemate ja teiste täiskasvanute rolle lapse elus;
  • saab soovitusi, kuidas lahendada perekondlikke konflikte.

9. Õppesisu:

  • Kuidas on muutunud perekond tänapäeval?
  • Perekonna rolli hävitamine ja lapsed
  • Ühiskonna turvalisuse hävitamine: selle protsessi mõju laste käitumisele.
  • Teiste täisksavanute, peale vanemate, tähtis rolli laste elus tänapäeval.
  • Kuidas see kõik mõjutab perekonnas kasvatmist ja pedagoogilisi protssesse?
  • Mis on düsfunktsionaalsed perekonnad?
  • Laste käitumine düsfunktsionaalsetes perekondades.
  • Soovitusi raskete perekondlike situatsioonide lahendamiseks

10. Õppemeetodid:

Juhitud diskussioon, probleemõpe, grupitöö, loeng

11. Iseseisev töö (kui on):

12. Õppematerjalide loend:

  • Koolitaja poolt koostatud õppematerjalid

13. Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt kolmes (3). Lisaks tuleb sooritada lõputest ja suuline vestlus positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.

Hindamismeetod Hindamiskriteeriumid
Test (suuline) Hõlmab kõiki koolituse käigus läbitud teemasid.

14. Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):

Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.

Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse

vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

15. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Koolitaja, kellel on Inimese Disaini Rahvusvahelise Kooli (IHDS) giidi kvalifikatsiooni tõendav dokument.

16. Õppekava kinnitamise aeg:

04.03.2016

reaalsus min

 

asutus min

laste1 min