Prantsuse keel A1
1. Täienduskoolitusasutuse nimetus:
Eterna Koolituskeskus OÜ
2. Õppekava nimetus:
Prantsuse keel A1.1
3. Õppekavarühm (Vastavalt ISCED 97 õppekavarühmade klassifikatsioonile):
222 Võõrkeeled
4. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides):
70 akadeemilist tundi, millest 60 on kontaktõpet ja 10 tundi iseseisvat tööd.
5. Õppekava koostamise alus:
Euroopa keeleõppe raamdokument
6. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:
Isikud, kes soovivad alustada prantsuse keele õppimist.
7. Õppe eesmärk:
Koolituse lõpuks on õppija omandanud oskuse kõneleda ja kirjutada prantsuse keeles lihtsamaid lauseid ja tekste.
8. Õpiväljundid:
Koolituse lõpuks õppija:
Kuulamine
- suudab jälgida väga aeglast ja hoolika hääldusega juttu;
Rääkimine
- suudab suhelda lihtsas keeles, kui vestluspartner on nõus teda aitama;
- oskab esitada lihtsaid küsimusi ja sellistele küsimustele vastata.
- oskab moodustada lihtsaid lauseid;
Lugemine
- mõistab väga lühikesi, lihtsaid tekste;
Kirjutamine
- oskab kirjutada lihtsaid, enamasti sidumata fraase ja lauseid.
9. Õppesisu:
Üldteemad:
- MINU PEREKOND. Perekond ja isiklikud suhted (Pereliikmed, peresuhted, armastus ja omavahelised suhted)
- NÕU ANDMINE
- LOOMAD
- SÖÖGID JA SÖÖGIKORRAD. Söömine ja joomine.
- MÖÖBLID
- RIIGID JA REISID
- VÄLIMUS
- PRANTSUSMAA Isiku nimed, linnad, temperament, ajalugu, jne
Keeleteemad:
- NIMISÕNAD. Nimisõnade grammatiline sugu. Ainsus ja mitmus, mitmuse
- moodustamine.
- ARTIKKEL. Umbmäärane ja määrav artikkel, nullartikkel. Artikli kasutamine
- üldjuhul.
- OMADUSSÕNAD. Soo ja numbri ühtimine nimisõnaga.
- ARVSÕNAD JA MÕÕTÜHIKUD. Põhi- ja järgarvud. Kellaaeg, kuupäev, aasta.
- ASESÕNAD. Isikulised asesõnad, kasutamine. Omastavad asesõnad (mon, ma, mes, ton, ta, tes, son, sa, ses, notre, nos, votre, vos, leur, leurs), nende kasutamine.
- TEGUSÕNAD. Põhitegusõnad, abitegusõnad (être, avoir) ja nende pööramine olevikus. Eitus sõnadega ne...pas.
- MÄÄRSÕNAD. Tähtsamad mis on seotud ajaga, viisiga, jne
- EESSÕNAD. de, en, need mis on seotud asetusega, jne
- SIDESÕNAD: et, mais, avec, jne
- LAUSEÕPETUS. Lihtlause. Jaatavad, eitavad ja küsilaused. Lauseliikmed.
- SÕNATULETUS. Nimisõnade ja omadussõnade tuletamine üksteisest.
- TÄHESTIK.
- ÕIGEKIRI. Suur ja väike algustäht: nimisõnade kirjutamine. Punkt, küsi- ja
- hüüumärk lause lõpus; sidekriips arvudega. Koma loetelus ja lihtlauses.
10. Õppemeetodid:
Rollimängud, ajurünnak, arutluskaart, intervjuu, juhitud diskussioon, mõistekaart, probleemõpe, grupi- ja paaristöö, vabakirjutamine
11. Iseseisev töö:
Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendmiseks
12. Õppematerjalide loend:
- Mérieux R., Loiseau Y. 2004. Connexions”, tase 1. Kirjastus: Didier Scolaire
- Õpetaja poolt koostatud õppematerjalid
13. Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:
Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt viiekümne kolmes (53) kontakttunnis ja vähemalt kaheksa (8) iseseisva töö sooritamine ning analüüsimine. Lisaks tuleb sooritada lõputest ja suuline vestlus positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.
Hindamismeetod |
Hindamiskriteeriumid |
Kirjalik test |
|
Suuline vestlus |
|
14. Kursuse läbimisel väljastatav dokument:
Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.
Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse
vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes
tundides.
15. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:
Prantsuse keele kui teise keele õpetaja või prantsuse filoloogi haridus bakalaureusetasemel.
16. Õppekava kinnitamise aeg:
04.03.2016