Prantsuse keel A2.1

1. Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

2. Õppekava nimetus:

Prantsuse keel A2.1

3. Õppekavarühm (Vastavalt ISCED 97 õppekavarühmade klassifikatsioonile):

222 Võõrkeeled

4. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides):

70 akadeemilist tundi, millest 60 on kontaktõpet ja 10 tundi iseseisvat tööd.

5. Õppekava koostamise alus (kui on):

Euroopa keeleõppe raamdokument

6. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:

Isikud, kelle keeleoskuse tase vastab A1-tasemele ning kes soovivad jätkata prantsuse keele õppimist.

7. Õppe eesmärk:

Koolituse lõpuks on õppija omandanud oskuse kõneleda ja kirjutada prantsuse keeles lihtsamaid tekste, saab hakkama suhtlemisega igapäevaelu situatsioonides, omab algteadmisi grammatika.

8. Õpiväljundid:

Koolituse lõpuks õppija:

Kuulamine

  • mõistab lühikeste, lihtsate ja selgelt esitatud tekstide põhisisu;
  • suudab tabada lihtsamat faktiinfot teleuudistes;

Rääkimine

  • oskab lihtsal       viisil väljenduda       igapäevateemadel;

Lugemine

  • mõistab lihtsaid       tekste, mis sisaldavad sagedasti kasutatavaid sõnu;
  • mõistab lühikesi isiklikke kirju, igapäevaseid juhiseid ning silte ja teateid avalikes kohtades.

Kirjutamine

  • oskab kirjutada sõnumeid, isiklikke kirju ning täita ametlikke dokumente oma iskuandmetega.

9. Õppesisu:

Üldteemad:

  • MINU PEREKOND. Perekond ja isiklikud suhted (Pereliikmed, peresuhted, armastus ja omavahelised suhted)
  • NÕU ANDMINE
  • LOOMAD
  • SÖÖGID JA SÖÖGIKORRAD. Söömine ja joomine.
  • MÖÖBLID
  • RIIGID JA REISID
  • VÄLIMUS
  • PRANTSUSMAA Isiku nimed, linnad, temperament, ajalugu, jne

Grammatilised teemad:

  • NIMISÕNAD. Nimisõnade grammatiline sugu. Ainsus ja mitmus, mitmuse
  • moodustamine.
  • ARTIKKEL. Umbmäärane ja määrav artikkel, nullartikkel. Artikli kasutamine
  • üldjuhul.
  • OMADUSSÕNAD. Soo ja numbri ühtimine nimisõnaga.
  • ARVSÕNAD JA MÕÕTÜHIKUD. Põhi- ja järgarvud. Kellaaeg, kuupäev, aasta.
  • ASESÕNAD. Isikulised asesõnad, kasutamine. Omastavad asesõnad (mon, ma, mes, ton, ta, tes, son, sa, ses, notre, nos, votre, vos, leur, leurs), nende kasutamine.
  • TEGUSÕNAD. Põhitegusõnad, abitegusõnad (être, avoir) ja nende pööramine olevikus. Eitus sõnadega ne...pas.
  • MÄÄRSÕNAD. Tähtsamad mis on seotud ajaga, viisiga, jne
  • EESSÕNAD. de, en, need mis on seotud asetusega, jne
  • SIDESÕNAD: et, mais, avec, jne
  • LAUSEÕPETUS. Lihtlause. Jaatavad, eitavad ja küsilaused. Lauseliikmed.
  • SÕNATULETUS. Nimisõnade ja omadussõnade tuletamine üksteisest.
  • TÄHESTIK.
  • ÕIGEKIRI. Suur ja väike algustäht: nimisõnade kirjutamine. Punkt, küsi- ja
  • hüüumärk lause lõpus; sidekriips arvudega. Koma loetelus ja lihtlauses.

10. Õppemeetodid:

Rollimängud, ajurünnak, arutluskaart, intervjuu, juhitud diskussioon, mõistekaart, probleemõpe, grupi- ja paaristöö, vabakirjutamine

11. Iseseisev töö (kui on):

Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendmiseks

12. Õppematerjalide loend:

  • Mérieux R., Loiseau Y. 2004. Connexions”, tase 2. Kirjastus: Didier Scolaire
  • Õpetaja poolt koostatud õppematerjalid

13. Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt viiekümne kolmes (53) kontakttunnis ja vähemalt kaheksa (8) iseseisva töö sooritamine ning analüüsimine. Lisaks tuleb sooritada lõputest ja suuline vestlus positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.

Hindamismeetod

Hindamiskriteeriumid

Kirjalik test
  • õpetaja poolt antud teemal kirjutatud jutus on kasutatud õpitud sõnavara õiges vormis
  • harjutustes on nimisõnu, põhi- ja järgarvsõnu on kirjutatud õiges käändes ning tegusõnu õiges ajavormis

Suuline vestlus

  • õppija räägib lihtsamate lausetega kursusel läbitud teemadest vastavalt õpiväljunditele

14. Kursuse läbimisel väljastatav dokument:

Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.

Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse

vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

15. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Prantsuse keele kui teise keele õpetaja või prantsuse filoloogi haridus bakalaureusetasemel.

16. Õppekava kinnitamise aeg:

04.03.2016

reaalsus min

 

asutus min

laste1 min