Konfliktide juhtimine

Eesmärgid:

  • arendada oskust lahendada ettevõttes tekkivaid konflikte
  • oma juhi rolli mõistmine konfliktide lahendamisel
  • arendada oskust valides soodsad käitumisstrateegiad ja taktikad konflikti lahendamiseks

Õppesisu:

Konflikti anatoomia

  • konfliktide tekkimise põhjused ja nende roll ettevõttes
  • konfliktide tüübid ja nende iseärasused
  • varjatud ja sihilikult esile kutsutud konfliktid
  • naiste ja meeste konfliktide iseärasused
  • kollektiivi motivatsioon, lojaalsust mõjutavad faktorid

Kuidas juht saab keskkonda kollektiivis luua

  • kollektiivi ootused juhi suhtes;
  • individuaalne lähenemisviis töötajatele, motivatsiooni profiil
  • individuaalse motivatsiooni kasutamine ülesannete püstitamisel ja jagamisel
  • juhipoolse kõige levinumad vead konfliktsituatsioonides
  • „juht - alluv“ konflikti lahendamise iseärasused ja viisid
  • „alluv - alluv“ konflikti lahendamise iseärasused ja viisid

Konfliktide ennetamine töökollektiivis

  • keskkond kollektiivis ja selle hindamise viisid
  • konfliktsituatsioonide ennetamine ja selleks soovitatavad meetodid
  • konstruktiivne tagasiside
  • efektiivse koostöö korraldamise põhielemendid

Käitumise strateegia ja taktika konfliktsituatsioonides

  • emotsioonide juhtimine konfliktis, emotsionaalne pädevus kui eduka juhi põhipädevus
  • käitumise mudelid
  • psühholoogilise kaitse võtted konfliktsituatsioonis
  • operatiivse eneseregulatsiooni tehnikad
  • situatsiooniline stressi juhtimine
  • enesekindel käitumine stressis

Meetodid: koolitus on enamasti praktiline, aja suurema osa võtab oskuste harjutamine ja kinnistamine läbi juhtumite ja ülesannete. Treeningul pakutav teooria on rajatud Euroopa tuntud psühholoogide uurimuste tulemustele.

Kogumaht: 16 ak tundi

REGISTREERIMINE JA LISAINFORMATSIOON: +372 5819 0798 | See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.