Laomajanduse töötaja

laotootaja

 

 

 

 

Õppekava õpiväljundite saavutamisel täismahus omandatakse kutsestandardile Laotöötaja, tase 4 vastavad kompetentsid.

Koolituse lõpuks õppija:

  • järgib laos töökorralduse ja ohutustehnika nõudeid;
  • oskab suhelda klientidega vastavalt klienditeeninduse üldistele standarditele;
  • oskab töötada meeskonnas;
  • oskab kasutada lao arvutiprogramme;
  • järgib oma tööga seotud õigusakte;
  • saab suhelda eesti keeles algtasemel erialastel eesmärkidel.

Õppesisu:

 LAOTÖÖ TOIMINGUD

  • Kaupade mahalaadimine ja vastuvõtmine
  • Saadetiste teiseldamine ja kaupade ladustamine
  • Saadetiste komplekteerimine, pakkimine ja väljastamine
  • Inventuur ja selle ettevalmistamine ning läbiviimine (sh kokkuvõtete tegemine)
  • Laotoimingutega seotud riskid
  • Kauba vastuvõtukontroll ja hoiukohtade paigutamine
  • Laodokumentatsioon

LADUDE JAOTUS

  • Ladude klassifikatsioon ja nende funktsioonid
  • Infovoo juhtimise põhimõtted

LAOTEHNOLOOGIAD JA SÜSTEEMID

  • Traditsioonilised tehnoloogiad (madala lao tehnoloogia, peenkaubatehnoloogia, kõrge lao tehnoloogia, virnastamine, sügavriiulid, läbivooluriiulid, mobiilsed riiulid)
  • Poolautomaatsed laosüsteemid (Mini-ja unit load süsteemid, vertikaal- ja horizontaalsüsteemid)

PAKENDID JA PAKKIMNE

  • Pakendid ja pakkematertjalid
  • Markeeringud pakenditel
  • Kaubaalused
  • Tagastuslogistika

TÕSTUKID JA LAOSEADMED

  • Teisaldamistõstukid
  • Tugiratastõstukid
  • Komplekteerimistõstukid
  • Vastukaaltõstukid
  • Laaadimisslüüsid ja sillad

TÖÖ INFOSÜSTEEMIS

  • Laotarkvara ülevaade
  • Dokumentide loomine ja haldamine
  • Vöötkooditehnoloogia
  • Automaatne tuvastamine

TÖÖKESKKONNAOHUTUS LAOS

  • Riskitegurid laos
  • Ohutu töötamise nõuded

LOGISTIKA ALUSED

  • Logistika mõiste, eesmärgid-ja funktsioonid
  • Tarneahela ja tarneahela juhtimise alused
  • Veokorralduse alused

KLIENDITEENINDUS JA KVALITEET LOGISTIKAS

  • Klientide ja tarnijate teenindamine kooskõlas ettevõttes sätestatud klienditeeninduse põhimõtetega
  • Telliuste käsitlemine lähtudes laotöö töökorraldusest
  • Klientide päringutele vastamine, vahendades saadetise ja kaubaga seotud informatsiooni
  • Pretensioonide ja reklamatsioonide käsitlemine ja asjakohase informatsiooni andmine

ARVUTIÕPETUS

  • Tekstide töötlemine MS Word’is
  • Tabelite vormindamine MS Excel’is
  • Kirjavahetus e-posti teel ja töö Internetis

ERIALANE EESTI KEEL

  • Erialane sõnavara tööülesannete kirjeldamisel
  • Suhtlemine kolleegide ning klientidega algtasemel

Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused: Isikud, kes soovivad alustada laomajanduse õppimist. Õppe alustamise tingimusteks on koolitusele registreerimine ning vestlus koolitusjuhiga.

Kursuse kestvus: 221 ak tundi (170 ak tundi auditoorset tööd ja 51 ak tundi iseseisvat tööd).

Osaleja hinnang koolitusele:

"Eriti kõrgelt hindan firma sõbralikku õhkkonda ja pedagoogide heatahtlikku suhtumist meisse. Õppimise protsess oli meeldiv. Sain palju teadmisi, mis on seotud laotöötaja erialaga." (Tatjana)

Eterna Koolituskeskus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi tutvustust Te saate vaadata siit.

Töötajaõpi sinine

 
 
 
 
 

REGISTREERIMINE JA LISAINFORMATSIOON: +372 5560 5751 | See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Algus Lõpp Linn / Asukoht Kursuse nimi
02.11.21 25.03.22 Jõhvi Laomajanduse töötaja
02.11.21 15.03.22 Tallinn Laomajanduse töötaja
09.12.21 29.04.22 Jõhvi Laomajanduse töötaja
09.12.21 29.04.22 Tallinn Laomajanduse töötaja