Klienditeenindaja

2 6 2 Phone Shop Customer Assistant

Koolituse eesmärk: on teadmiste ja oskuste omandamine, mis võimaldab õppijal töötada müügiesindaja kutsealal, leida rakendust kaubanduses ja kaubandusega tegelevates ettevõtetes.

Koolituse lõpuks õppija:

  • oskab suhelda ja toime tulla klientidega erinevates teenindussituatsioonides;
  • oskab kasutada erinevaid müügitehnikaid;
  • suudab läbi viia läbirääkimisi klientide, hankijate- jt kaubanduse protsessis osalejatega;
  • oskab korraldada müügikampaaniat;
  • nõustab kliente;
  • teab müügitöökorraldust;
  • oskab töötada nii iseseisvalt kui ja meeskonnas;
  • teab müügitöö valdkonda reguleerivaid õigusakte.

Õppesisu:

SUHTLEMISE PSÜHHOLOOGIA

Eneseesitlus. Esmamulje. Imago. Välimus, žestid, hoiak. Enesetaju. Enesekindlus. Võtted ja meetodid hirmude ületamiseks ja ärevusega toimetulekuks. Verbaalsed ja mitteverbaalsed võtted kontakti loomiseks, pidamiseks ning usalduse võitmiseks. Aktiivne kuulamine. Konfliktid ja suhtlemisbarjäärid.

MÜÜGITÖÖKORRALDUS

Turunduse alused. Müügiprotsess ja strateegiad. Kliendibaaside loomine. Klientidega suhete arendamine. Reklaamkampaaniate korraldamine. Klientidele mõeldud koostööpakkumise koostamine.

MÜÜGITEHNIKAD JA KLIENTIDEGA TÖÖTAMISE STIILID

Müügi etapid. Kuidas arendada sõbralikke suhteid klientidega. Dialoogi arendamine. Mõjutamispsühholoogia. Aktiivse kuulamise tehnikad, küsimuste esitamise tehnikad. Ostjate tüübid. Eri tüüpi ostjatega suhtlemise iseärasused. Töö klientide pretensioonidega.

TELEFONIMÜÜK

Telefonimüügi alused. Kuidas efektiivselt teha ettevalmistusi läbirääkimisteks telefoni teel? Kliendi huvide väljaselgitamine. Kliendi iseloomustuse analüüs. Toote või teenuse esitlus. Info edastamise kvaliteedi tõstmise tehnikad. Telefonivestluse individuaalse tehnika arendamine.

EFFEKTIIVSED KOMMUNIKATSIOONID KLIENTIDEGA MÜÜGIPROTSESSIS

Kliendile orienteeritud käitumisstiil. Tegurid, mis mõjutavad meie poolt osutavate teenuste kvaliteeti. Mida me pakume? Mida ootab ja väärtustab meie klient? Kliendile orienteeritud kolmnurk.

RASKED SITUATSIOONID KLIENTIDEGA TÖÖTAMISEL

Kaebuste ja konfliktide põhjused. Konfliktsete klientide tüübid. Kuidas neid ära tunda ja nendega töötada? Konfliktide ennetamine. Töövõtted agressiivsusega võitlemiseks. Debitoorne võlgnevus. Kuidas juhtida oma stressi tööprotsessis ja pärast rasket situatsiooni. Enesekindel käitumine keerulistes situatsioonides. Professionaalne eetika.

KAUBAÕPETUSE ALUSED

MÜÜGITÖÖ VALDKONDA REGULEERIVAD ÕIGUSAKTID

TÖÖÕIGUS

ARVUTI KASUTAMINE (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

Sihtrühm: 

Kõik isikud, kes soovivad saada teadmisi ja pädevusi klienditeeninduse ja müügikorralduse valdkonnas.

Koolituse kogumaht: 240 ak tundi (160 ak tundi auditoorset tööd ja 80 ak tundi iseseisvat tööd).

Eterna Koolituskeskus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi tutvustust Te saate vaadata siit.

Töötajaõpi sinine

 
 
 
 
 

REGISTREERIMINE JA LISAINFORMATSIOON: +372 5560 5751 | See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. 

Algus Lõpp Linn / Asukoht Kursuse nimi
14.06.23 27.10.23 Jõhvi Klienditeenindaja