Prantsuse keel B1

1. Täienduskoolitusasutuse nimetus:

Eterna Koolituskeskus OÜ

2. Õppekava nimetus:

Prantsuse keel B1.1

3. Õppekavarühm (Vastavalt ISCED 97 õppekavarühmade klassifikatsioonile):

222 Võõrkeeled

4. Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides):

70 akadeemilist tundi, millest 60 on kontaktõpet ja 10 tundi iseseisvat tööd.

5. Õppekava koostamise alus (kui on):

Euroopa keeleõppe raamdokument

6. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused:

Isikud, kelle keeleoskuse tase vastab A2-tasemele ning kes soovivad jätkata prantsuse keele õppimist.

7. Õppe eesmärk:

Koolituse lõpuks on õppija omandanud oskuse kõneleda ja kirjutada prantsuse keeles lihtsamaid lauseid ja tekste, saab hakkama suhtlemisega igapäevaelu situatsioonides, omab algteadmisi grammatika valdkonnas.

8. Õpiväljundid:

Koolituse lõpuks õppija:

Kuulamine

  • saab aru olulisest infost tuttaval teemal ning igapäevaeluga seotud olulisematest üksikasjadest;·

Rääkimine

  • saab hakkama igapäevastes suhtlussituatsioonides endale tuttavatel teemadel,
  • oskab spontaanselt alustada vestlust tuttavatel teemadel (küsimine ja info edastamine, ettepanekute tegemine, arvamuse väljendamine);

Lugemine

  • saab aru sündmuste, mõtete ja soovide kirjeldusest isiklikes kirjades ning lihtsama sõnastusega tekstides.

Kirjutamine

  • koostab lihtsat seostatud teksti (sh ettekannet) tuttaval või endale huvipakkuval teemal;
  • kirjutab isiklikke kirju ja teateid ning edasi andma uudiseid.

9. Õppesisu:

Üldteemad:

  • Tere, kuidas läheb? Tervitamine, hüvasti jätmine.
  • Minu perekond, minu töö. Inimestest rääkimine: abielus, vallaline, lapsed, töö.
  • Minu päev, minu nädalaplaan, kuud, aastaajad, ilm
  • Iseloom, välimus, horoskoop.
  • Hobid, eelistused, vaba aeg.
  • Minu kodu
  • Kohvikus, restoranis
  • Turul, poes
  • Tee juhatamine

Grammatilised teemad:

  • Küsisõnad, küsimuste moodustamine, vastused, jah/ei küsimus
  • Arvud 1-100
  • Possessiivid
  • Nimisõnade ainsus ja mitmus.
  • Tegusõnad s’appeler, avoir, être, aller, venir.
  • Määratud ja umbmäärane artikkel
  • Lihttulevik
  • sidesõnad
  • ajamäärsõnad
  • Arvsõnad ja järgarvsõnad
  • Omadussõnade ühildumine
  • Tegusõnad aimer, adorer, préférer, détester ja nende kasutamine artiklitega
  • Käskiv kõneviis

10. Õppemeetodid:

Rollimängud, ajurünnak, arutluskaart, intervjuu, juhitud diskussioon, mõistekaart, probleemõpe, grupi- ja paaristöö, vabakirjutamine

11. Iseseisev töö (kui on):

Jooksvad iseseisvad tööd koduseks lahendmiseks

12. Õppematerjalide loend:

  • Tamm T., Tomasberg L. 2004. Communication Progressive du français. Kirjastus: Cle Intl
  • Õpetaja poolt koostatud õppematerjalid

13. Nõuded õpingute lõpetamiseks, sh hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid:

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt viiekümne kolmes (53) kontakttunnis ja vähemalt kaheksa (8) iseseisva töö sooritamine ning analüüsimine. Lisaks tuleb sooritada lõputest ja suuline vestlus positiivsele tulemusele, s.t vastavalt hindamiskriteeriumidele.

Hindamismeetod

Hindamiskriteeriumid

Test

  • õpetaja poolt antud teemal kirjutatud jutus on kasutatud õpitud sõnavara õiges vormis
  • harjutuste tegemine hõlmab kõiki grammatilisi teemasid

Suuline vestlus

  • õppija räägib lihtsamate lausetega kursusel läbitud teemadest vastavalt õpiväljunditele
  • õppija vastab arusaadavalt vestluse käigus esitatud küsimustele
  • õppija räägib kaasa igapäevateemadel

14. Kursuse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend):

Eterna Koolituskeskus OÜ tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.

Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse

vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes tundides.

15. Koolitaja kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- või töökogemuse kirjeldus:

Prantsuse keele kui teise keele õpetaja või prantsuse filoloogi haridus bakalaureusetasemel.

16. Õppekava kinnitamise aeg:

04.03.2016

reaalsus min

 

asutus min

laste1 min