Modelleerimine 3D Max
Koolituse eesmärk: 3D Studio MAX programmis töötamiseks vajalike oskuste ja teadmiste omandamine selleks, et luua kolmemõõtmelist graafikat. Saadud teadmised ja oskused võimaldavad õppijal ennast täiendada ja elukestvas õppes osaleda.
Koolituse lõpuks õppija:
- oskab kasutada programmi põhilisi võimalusi;
- suudab rakendada animatsiooni ja modelleerimise funktsioone.
Õppesisu:
Sissejuhatus
- 3D Max Studio ja selle praktiline eesmärk.
- Üldteave, tehniline teave.
- 3D Max Studio liideseseade.
- Objektide loomise 3D Max Studio põhitõed, nende parameetrite ja teisenduste seadmine.
- Stseenide loomine lihtsatest objektidest.
- Objektide nimed rakenduses 3D Max Studio.
Lihtne modelleerimine modifikaatorite ja splainide abil
- Esimesed objekti modifikaatorid, modifitseerimisvõrk.
- Spline elemendid, splainide loomine ja muutmine.
- Pööratud objektid, splainide muutus erinevatel 3D-tasanditel.
- Pööramise ja väljapressimise modifikaatorid.
Hulknurgad ja hulknurksed objektid ning nende omadused
- Lihtsate objektide teisendamine hulknurkseteks objektideks.
- Hulknurksete objektide omadused ja muutused.
- Modelleerimise esimesed sammud.
- Konkreetsete ülesannete lahendamine hulknurkade abil.
3D Maxi abil modelleerimise esimesed sammud
- Interjööri esemete loomine.
- Toakarbi loomise viisid.
- Sisemodelleerimise algus.
- Ruumi virtuaalse kasti teisendamine, võttes arvesse reaalse keskkonna parameetreid.
Interjöör ja selle omadused
- Seinte, põrandate ja lagede modelleerimine.
- Ruumi täitmine mööbli ja muude sisustusesemetega.
- Lõplik sisekujundus.
Tekstuuri kaardistamine
- Sissejuhatus maailma võimsaimasse renderdamismootorisse - Vray.
- Vray mooduli põhiseaded.
- Materjalide (tekstuuride) määramine pindadele.
- Materjalide (tekstuuride) omaduste muutmine ja nende kohandamine tegeliku keskkonnaga.
Realistliku kuvandi loomise põhitõed
- Materjalide ülekatetega töötamine
- Modifier - seina paigutuse loomiseks
- Photoshopi kasutamine mudeli tekstuuride realismi suurendamiseks
Visualiseerimine - põhiseaded ja mõisted
- Realistliku valgustuse loomine, valgusallikate paigutamine.
- Kaamerate paigaldamine.
- Kaamerate ja valgusallikate omadused.
- Vray seaded realistliku pildi jaoks.
Modelleerimise välimus ja omadused
- Funktsioonid välisilme renderdamisel.
- Muru loomise viisid.
- Meetodid veepindade loomiseks.
Animatsioon
- Animatsiooni alused, videosüsteemide kontseptsioon, kaadrid, ajastus. Animatsiooni tüübid. Animatsiooni seaded rakenduses 3DsMax.
- Animatsiooniklahvide mõiste, nende seadistamine. Animatsioonikõverad ja nende redigeerimine.
- Stseeni objektide animatsioon võtmete abil.
- Kontrolleri animatsioon. Animatsioon radade abil.
Ruumi deformeerijad ja animatsioon
- Deformeerijate tüübid, seadistused, animatsioon.
Dünaamika
- Osakeste süsteemid. Kasutusala. Tüübid. Loomine, seaded.
- Abisüsteemid. Deflektorid. Atmosfääri jõud.
- Dünaamilised modelleerimissüsteemid. Riide modifitseerija.
- Ülevaade reaktori süsteemist.
Karakterianimatsiooni alused
- Luude süsteemi loomine. Seaded, muutmine.
- Luu-võrgusilma sidumine, naha modifitseerija.
- Märgistuudio ülevaade.
Õppekavaga võib tutvuda SIIN.
Sihtrühm: isikud, kes soovivad saada ülevaate 3D Studio MAX programmiga töötamisest.
Koolituse kogumaht: 90 ak tundi, millest 60 ak tundi on auditoorset tööd ja 30 ak tundi iseseisvat tööd.
Eterna Koolituskeskus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Koolituskaardi tutvustust Te saate vaadata siit.
REGISTREERIMINE JA LISAINFORMATSIOON: +372 5819 0798 | See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Algus | Lõpp | Linn / Asukoht | Kursuse nimi |
---|